pátek 27. července 2007

Tohle mi nebudete věřit!

Milí příznivci "Okénka do světa" nebudete mi to věřit, ale dobrý duch našeho putování se ozval. Představte si, že mi dnes pošťačka doručila pohlednici z výletu od naší dopisovatelky Hanky. Vypadalo to, podle mých vnuků, že ani nepopadnu dech, jak jsem byla překvapená.No řekněte , neporazilo by vás to? Adresa téměř přesná a to zřejmě jen proto, že Hance se do rukou dostalo starší vydání telefonního seznamu.Protože jedině tam, je tato adresa takto uvedená.Prostě hotová detektivka.
A teď pro Hanku. Když už jsi byla tak blízko a znáš adresu, pročpak jsi se nezastavila na kafíčko?Mohlo být překvatení ještě bombastičtější a mohla sis vychutnat můj překvapený kukuč.Hanko, jsi pro mně stále větší záhadou.Libka bude žasnout, až si to tady přečte. Holky jestli na to nepřijdu, nebudu moct ani spát ! Takže Hano, teď je to na tobě, kolik nocí budu muset přemýšlet. A teď si pěkně všem napiš, odkud jsi mi to poslala pohlednici...
Nakonec zjistím, že Hanka je sousedka odvedle a já se picnu....Internet je prostě šokující médium.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.