pátek 8. srpna 2008

Podvod?

Většina mých návštěvníků ví, že minulý měsíc probíhala soutěž na Blogindex.cz, ve které jste můj blog statečně podporovali. Soutěž se opakuje i tento měsíc a já vám chci sdělit, že vaše i moje snažení vyšlo naprázdno, protože jak je patrné v článku na této adrese, http://politik.blog.cz/0808/blogindex-cz-podvod (vítězný blog za červenec) jedná se o podvod. Jak jsem už dříve vytušila, jde především o masívní reklamu tohoto portálu. Spousta času, který mnozí soutěžící věnovali upozorňováním na svůj blog a následně těch, kteří pro ten který blog hlasovali přišla nazmar. Proto ještě jednou všem, kteří můj blog podporovali děkuji a teď si dáme společně oddech a blogindex.cz utře nos. Děkuji Jitka.
Dnes 13.8.
Abych byla spravedlivá, musím uvést na pravou míru tento článek. Dnes jsem na Blogindex. cz našla vyhodnocení červencové soutřěže s omluvou. Provozovatel se omlouvá za zpoždění z důvodu dovolených. Můj blog skončil v počtu získaných hlasů na sedmém místě a v počtu návštěv na místě druhém. Ještě jednou děkuji za vaše hlasy a návštěvnost a Blogindexu se tímto omlouvám za podezření, které jsem vůči nim pojala.
V měsíci srpnu se hlasuje dál, ale já už nebudu svůj blog nijak propagovat a uvidíme, jak to dopadne.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Floxy a ostaní květena

 Aby to dnes nebylo jen o slepicích tak ještě pár obrázků ze zahrady.