čtvrtek 28. srpna 2008

Ani informace ani rozkoš...

"Myslím si, že už nemá (Karel Gott) vůbec žádný hlas. Už to nemá vůbec žádný smysl, aby zpíval dál. Nepřináší to žádnou novou informaci ani novou rozkoš, vlastně nic," řekl Knížák. Ve vysílání Frekvence 1 vyzval komerčně nejúspěšnějšího českého zpěváka Karla Gotta, aby už konečně přestal zpívat a raději si hrál s dětmi.
Moje generace Gotta poslouchala, poslouchá a asi se na tom nic nezmění ani do budoucna. Gottovy písničky znám téměř všechny, zatímco díla pana Knížáka neznám. Proč asi? Nejspíš proto, že jeho tvorba je příliš moderní až extravagantní a to není nic co by se mi líbilo. Mně se z našich malířů líbí spíš díla Mikoláše Alše, Josefa Mánesa a dalších.
Kdyby pan Knížák podrobil kritice Gottovy obrazy, chápala bych to. Jako člověk vzdělaný v oblasti malby a sochařství by na to mohl mít jakýsi fundovaný názor. Ale v oblasti zpěvu je, myslím si stejný amatér, jako každý, kdo hudbu vnímáme pasivně a tady by mu tedy slušela zdrženlivost.
Pro porovnání jsem našla na netu několik obrazů pana Knížáka. Jeden za všechny jsem pro vás vybrala. Další najdete ZDE . Odkud jsem čerpala.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.