neděle 28. října 2012

Jak to vypadá u nás?

Jako na většině území naší republiky, tak i u nás do rána napadl sníh.Byl to sice jen poprašek, který během dne na jižních stráních roztál, ale přesto vykouzlil pěknou atmosféru. Posuďte sami.



Pokud jste z obrázků nabyli dojem, že jsem nestihla zazimovat, vyvedu vás z omylu. Převislé muškáty nejsem schopná přes zimu uchovat a tak je nechávám osudu. Zruším je až po neděli. Na jaře koupím nové.
Sníh napadal i na Sářinu vyhlídku a ráno se tvářila dost naštvaně. Nemohla se tam usádlit a tak přežívala na zahradě, která ji skýtá spoustu zábavy. Dnes poprvé využila i svoji boudu. Ne tak, jak je u ní zvykem,( viz. obrázek) ale zalezla si dokonce dovnitř.



Pejsci mají sníh rádi a naše psinka není výjimkou.Ale k dovádění potřebuje větší vrstvu, tohle nic není.

Všichni jste už možná navštívili hroby svých předků, ale nás to teprve čeká. Na Cenntrálním hřbitově v Brně, kde mám uloženy ostatky mých rodičů, byl o víkendu jistě pořádný blázinec. Je to tak každý rok. Není kde zaparkovat, hrozí, že někoho přejedete, protože lidí je na parkovišti jako máku a pletou se do cesty autům i jeden druhému. Ono to tam ani jinak nejde. Proto jsme to nechali až na všední den.Rodiče mám v kolumbáriu a tam se toho moc dát nedá.I tak to tam vypadá jako na střelnici a tak já dávám již tradičně jen malý věneček, který si většinou dělám sama. Můžu ho pověsit jedině na mramorovou desku, a aby nezakrýval nápisy, je opravdu jen malý.Jsem zastáncem toho, že méně je více a proto je i velmi jednoduchý.


A teď ještě poděkování Milušce, která slaví první výročí založení blogu a věnovala mi srdíčko za pár rad, které jsem ji v počátcích udělila. Děkuji Miluško.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.