středa 31. října 2012

Konečně jsem si pochovala mimi

Včera byl pro mě krásný den i když počasí nic moc. Nečekaně se u nás zastavila Míšova přítelkyně s jejich chlapečkem Danečkem. Konečně jsem si ten malý zázrak mohla pochovat. Nevím čím to je, že mě to tak dojímá. Když se narodila vnoučata, byl to taky dojemný zážitek, ale tohle je ještě silnější. Bude to asi věkem. Když byla miminky naše vnoučata, byli jsme ještě zaměstnaní a rozlítaní a tak jsme neměli ani čas, to tak prožívat.Teď je to jiné. Jsme staří, už moc radostí na světě nemáme a ten malý človíček vnesl do našeho stereotypu nové světlo. Je to drobeček, ale včera už měl tři týdny a přibral 30 dkg. Asi to není moc, ale je jen kojený. Pan doktor v poradně říkal, že je to dobré a hlavně je zdravý. Nafotila jsem spoustu fotek a tak jich pár přidávám.






Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.