čtvrtek 18. října 2012

Pro Danečka

Chtěla jsem nějaký dárek pro našeho prcka a chtěla jsem, aby to bylo něco zajímavého, neotřelého. Na internetu jsem našla plenkové dorty. Když jsem je na obrázcích důkladně prozkoumala, řekla jsem si, že to rozhodně nemá tu hodnotu, za kterou jsou dorty nabízeny. Rozhodla jsem se, že takový dort svedu sama. Koupila jsem pytel jednorázových plenek, ručník, nějaké mašle, capáčky a uháčkovala jsem žirafku. Ručník jsem vytvarovala a vycpala plenami, svázala mašlí a nahoru jsem posadila žirafku s botičkami. Nechci být neskromná, ale myslím, že těm kupovaným může docela slušně konkurovat a nestál mě víc než 600Kč a to je k tomu ještě pytel se stovkou jednorázových plenek.




Myslím, že bude lepší s ležící žirafkou. Sedící nemá takovou stabilitu.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.