středa 31. října 2012

Lohman hnědý

Dnes si na mých stránkách počtete. Mám několik témat a pokusím se je postupně,mezi umýváním oken zveřejnit.

Včera jsme přivezli nové kuřice Lohman. O těchto slepičkách jsem už psala. Klidně se o nich dá říct, že jsou to továrny na vajíčka. Snášejí každý den vejce, ať je zima jaká chce. Brala jsem si dvě slepičky v srpnu 2010 na zkoušku a musím říct, že se mi velice osvědčily. Podle paní z drůbežárny by měly být za 15 měsíců vynešené . Zůstala nám z těch dvou jen jedna.Tu druhou nám roztrhalo asi káně. Nebýt toho, tak by holky snášely vesele dál. Už vlastně rok přečas a stále každý den bílé vejce.Pro tuto dobrou zkušenost s tímto druhem slepic, jsme si letos v září koupili pět nových, bílých Lohmanek. Ty ještě nezačaly snášet a už nám zase pták jednu pošramotil tak, že jsme ji museli zaříznout. Sára ho vyplašila, ale slípka se už nedala zachránit.Žila, ale byla doklovaná za krkem až na kost. Starší kusy jsme začali vyřazovat z hejna a pro doplnění jsme včera přivezli jedenáct hnědých Lohmanek. Ty bílé jsou pro ptáky výborným terčem, ale protože snášejí bílá vejce, chtěla jsem jich pár kvůli Velikonocům. Ty hnědé snášejí vejce v hnědé skořápce.
V drůbežárně došlo k omylu, chtěla jsem jich deset a nabalili nám jich jedenáct.Teď to řeším s majitelkou drůbežárny, jestli ji bude chtít zpět, nebo jestli já doplatím.






A toto jsou naše starší slepičky Dominant žíhaný( 2roky), Dominant modrý koupené letos v dubnu a jejich pantáta.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.