středa 31. října 2012

Omluva

Vzpomenete si ještě na jeden komentář k mým dečkám, který se mě tehdy hodně dotkl ? Připomenu vám ho, protože to má pokračování.

34 Eva Eva | 7. června 2012 v 14:58 | Reagovat
Milá pani, neviem ako ste mohli stratiť popisy, keď tieto dečky sa dajú uháčkovať aj podľa výrobku. Len vám chcem povedať, že tie dečky som robila ja, a stiahli ste si fotografie. Ak by ste mi boli napísali, popisy by som vám poslala. Je to od vás nepekné,že sa chválite cudzím perím. EH

Takto zněl tehdy komentář k článku http://yorga.blog.cz/0805/hackovane-decky


Nebyla jsem sama, komu se ten komentář nezamlouval.Vy, které mě znáte už nějaký rok, jste se přiklonily na moji stranu.

Proč se k tomu vracím? Dnes jsem našla u stejného článku následující komentář:

58 EH EH | Včera v 18:53 | Reagovat
Asi pred 2 mesiacmi som vám napísala, že ste si stiahli moje dečky.Chcela by som sa vám hlboko ospravedlniť, pretože neviem či je to zhoda náhod, ale mám taký istý stolík ako vy a strašne ma to pomýlilo. Viem, že som vám ublížila a urazila som vás. Je mi to ešte raz veľmi ľúto a ospravedlňujem sa Vám ešte raz. Je mi to hrozne ľúto , že som vás takto urazila. Ešte raz sa OSPRAVEDLŇUJEM!.

Tak, teď víte, proč se k tomu vracím. Paní si zřejmě uvědomila svoji chybu a tak, jak je to mezi slušnými lidmi běžné, se za svůj omyl omluvila. Já omluvu přijímám a dávno jsem na tuto záležitost zapomněla.
Tedy ještě jednou paní Evo, omluva je přijata.Všechno dobré.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Veselé Velikonoce

 Všem mým příznivcům přeji veselé Velikonoce a krásné jaro prožité na zahrádkách, v přírodě a hlavně v poklidu.