úterý 23. října 2012

Včera a dnes

Ještě včera jsem si libovala jaké máme krásné počasí a dnes je to všechno jinak. Od rána mlha, je načisto dušičkově. Však ony se také dušičky blíží. Zahrada posmutněla a já taky. Jen z jedné věci mám radost. Včera zmizela vzrostlá túje před oknem z kuchyně, která stínila dvorek, do kterého se tak nedostalo odpolední sluníčko a v kuchyni jsem měla tmu.Ke kácení jsem využila návštěvy našeho bývalého souseda, který je dřevorubec a pilu má neustále v autě. Už vloni jsme pokáceli stříbrný smrk, který měl být původně zakrslý a vyrostl do více než dvou metrů a teď už přerostla i tujka. Zůstává krásná jedle, na kterou letos pověsíme vánoční svíčky. Pahýl tújky poslouží jako podstavec pro krmítko. Ze zmizelé túje budou nejvíc rozčarovaní ptáčci, protože když létali na krmítko, vždy si tam odpočívali. Budou muset vzít za vděk jedličkou. Však oni si zvyknou.

Včera

Dnes


Včera


Dnes


Pohled z kuchyně do zahrady přes síťku proti muchám.



Větve z tújky letos poslouží na zakrytí hortenzií, růží atd.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.