sobota 18. května 2013

Bábovka

Dostala jsem keramickou bábovku. Jen tak, poslal mi ji mladší syn se snachou z Brna. Normálně bych se o ní nezmiňovala, ale zaujala mě tvarem a nakonec i výsledkem pečení. Chtěla jsem si ji vyzkoušet a upečenou bábovku poslat po manželovi na oplátku mladým do Brna. Keramické bábovky mám dvě, po mamince, ale raději peču v plechové, která má pěkný tvar a je dost velká. Když nejde někdy dobře vyklepnout, tak nemusím mít obavy, že ji rozkřápnu,když s ní musím trochu klepnout o stůl. Teď jsem měla trochu obavy, jak to s pečením dopadne. Dopadlo to nad očekávání dobře. Bábovka z formy vyklouzla sotva jsem ji otočila na talíři.






Manžel si objednal borůvkovou bublaninu a tak jsem dnes pekla a pekla.


A na zahradě mezitím rozkvetl hořec i koniklec.




A tyto tři bílé prdélky se pásly ráno na sousedově zahradě, uprostřed dědiny. Je to foceno proti vycházejícímu slunci, se zoomem, takže valná kvalita to není, ale obsah je jistě zajímavý.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.