pondělí 13. května 2013

Květen v květu


Jistě mi dáte za pravdu, že květen je ten nejkrásnější měsíc v roce. Kvete všechno, na co se podíváte. A to i u nás. Dalo si to na čas, ale stojí to za to. Momentálně kvetou jabloně. Tahle roste ve slepičím výběhu, který je ve svahu, a tak bych se k ní jen těžko vyšplhala, a ještě bych mohla uklouznout na nějakém slepičáku. Proto jsem si ji přiblížila zoomem. Většina stromů už to má za sebou. To uvidíte na druhém obrázku.


To není sníh, jak by se mohlo zdát a tady by to zase taková rarita nebyla. Tady je možné všechno, jsou to opadané okvětní lístky z hrušně. Jsem zvědavá, kolik hrušek letos bude, protože kvetla nádherně a já se chystám letos dělat hruškovou marmeládu a možná i povidla.


V jednom komentáři se zeptala annapos, jestli vím, jaké tajemství ukrývá řebčík. Samozřejmě jsem nevěděla. Myslela jsem si, že odpuzuje hlodavce a že má jedovaté hlízy a to, že je jeho tajemství. I jala jsem se řebčík zkoumat a ejhle. Jeho tajemství vám teď všem, kteří je také neznáte,odhalím. Ve svých krásných květech ukrývá něco mnohem zajímavějšího. Jsou to perly.


Miluško, věděla jsi to?

Ostatní obrázky dávám na fotoblog

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.