čtvrtek 9. května 2013

Všechno v jednom

Článek jsem měla připravený už včera, ale bylo tak krásné počasí, že jsem nebyla schopná ho dokončit. Přesto, že to byl den sváteční, byl naplněný prací. Ráno jsem převlékala postele, prala a vařila. Odpoledne jsem si užívala zahrádky a taky jsem trochu fotila.


Velkou radost mám z rozkvetlé magnolie






Kdoulovec kvete na plné pecky.






Vyzkoušela jsem taky muffiny. Recept jsem našla na internetu.


Dnes bylo taky hezky a tak jsem přidala pár fotek a udělala jsem svoje první pralinky. Chodím ráda nakukovat sem . Je tam spousta pralinek a nejen to, i hodně receptů na co si jen vzpomenete. O pralinkách jsem se dost dozvěděla a taky jsem se vyptala, kde objednávat ingredience. Udělala jsem objednávku různého zdobeníčka a teď už jen zkoušet. Do formiček jsem si ještě netroufla, i když jsem si taky nějaké objednala. I vykrajovátka na semifreda. S těmi už jsem taky pracovala. Upekla jsem si placky z medového těsta, vykrájela tvary a poslepovala stejně, jako když dělám medový dort a nazdobila. Jenže jsem je zapomněla vyfotit, tak snad někdy příště. A teď ty pralinky. Dělala jsem jednohuché kouličky z kokosu a pikaa a trochy rumu, polila čokoládou a dozdobila.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.