čtvrtek 30. května 2013

Pavoučci v dešti

Včera v noci byla bouřka. Lilo jako z konve a dnes to není jiné, jen se neblýská a nehřmí. Byla jsem zvědavá, co se stalo s pavoučky. Jak můžete vidět, asi jich trochu ubylo, ale ti zbývající se drží muškátu jako klíště, když ho chytne naše psinka.



Když jsme u těch klíšťat, už od nich bude pokoj. Sára dostala nový obojek a od té doby se nepřisálo ani jedno. Jsem ráda, protože odstraňování se mně hnusí. Používám na to sice osvědčenou pinetku, nebo chcete-li betku, která se používá na přichycení natáček na vlasy, a Sára trpělivě drží, ale stejně...

Ráno, když ještě nezačalo znovu pršet, namířila jsem objektiv fotoaparátu z balkonu do zahrady. Konečně rozkvétají rododendrony a azalka, ale čemu se nejvíc daří, je tráva. Jestli se to počasí neumoudří, chytnou surfinky plíseň, muškátům začnou uhnívat kořínky a bude po parádě.




Dřišťál je pastva pro včeličky. Za slušného počasí to v něm hučí.

Měla jsem obavy o hortenzie, ale až na jednu, budou nejspíš všechny kvést. Tu jednu Sára několikrát vyhrabala a tak jsem ráda, že vůbec roste. Kvetení jí letos odpustím.Mrkající

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.