pátek 31. května 2013

Dečka č.117

Poněkud jsem se přecenila, když jsem tady v pondělí prohlásila, že ještě ten samý den ukážu další uháčkovanou dečku.
Zaujala mě u Helenky a tak jsem si vyprosila předlohu a hned jsem se do ní pustila. Helenka ji dělala z bílé příze, já z béžové. Dokončila jsem ji teprve dnes a hned jsem ji taky naškrobila a vypnula. Je uháčkovaná z Moniky háčkem č.2, spotřeba, necelého 1/2 klubíčka, průměr dečky 34 cm. Opět uháčkovaná do šuplíku, ale na Vánoce bude, jako když ji najdu. Já pořád straším s těmi Vánocemi, že? Nebojte, času je dost.



Dopoledne jsem se opět pokusila o pralinky do formičky. Byla to piplačka a tak můžu klidně říct, že do formiček pralinky hned tak dělat nebudu.
Tak vám ukážu poslední pokus.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.