neděle 18. srpna 2013

Na pořadu dne byl opět Palivec

Začalo to minulý rok Palivcem podle Milušky. Rajčata dozrávají, je jich na keřících spousta. Nestačíme je konzumovat a tak je potřeba je zpracovat. Loňský Palivec nakonec zachutnal nejen rodině, ale i kamarádům našeho vnuka a tak mám spoustu objednávek. Dnes jsem dělala z dvojité dávky a tak mám čtrnáct skleniček.







Od letošního roku přestávám lepit štítky na sklenice, protože se špatně odstraňují. A tak vidíte, jak jsem to vyřešila. Jen ubrousky jsem nekoupila zavčas a tak jsem použila to, co jsem měla doma. Po víkendu to musím napravit, protože určitě bude další várka tohoto výtečného kečupu. Vám, které jste ho ještě nezkusily a nevíte co s rajčaty, vřele doporučuji to napravit.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Veselé Velikonoce

 Všem mým příznivcům přeji veselé Velikonoce a krásné jaro prožité na zahrádkách, v přírodě a hlavně v poklidu.