pátek 30. srpna 2013

Nový život


Už jsem nechtěla o kuřatech vůbec psát, přesto, že na sklonku léta zasedly na vajíčkách dvě kvočny.Jarní sezení nedopadlo a tak jsem to brala už jen jako dobrodružství a dala jsem přírodě volný průchod. Když chtějí sedět, tak ať sedí. Po kačenách zůstal volný kurník a tak obě seděly tam. Tentokrát jsme vyměnili naše vajíčka se soudkami. Od dvou sousedek, které mají slepice i s kohoutama jsem si vyměnila vejce. Každé slepici jsme dali deset vajec. Zasedly s týdením rozestupem a u té první z toho opět nebylo nic. Už jsem si říkala, že ani u té druhé to nedopadne dobře, ale dopadlo. Není to sice žádná sláva, ale jedno kuřátko se vylíhlo, takže kvočna si může uspokojit své mateřské pudy.
Tak poctivě seděla až vyseděla.Mrkající


Opustila hnízdo s nevylíhlými vajíčky a posedává blízko krmení. Kuře se hřeje někde pod ní.


Otevřela jsem uzavřenou bednu a hned se tam s kuřetem přestěhovala.


Kuřeti začala škola. Právě probíhá výuka hrabání.


Cestou od slepic jsem vyfotila poslední záchvěvy kvetení v zahradě. Hortenzie po úmorných vedrech ožila.


Namnožené fuchsie.


Moje jediná žlutá begónie, které se nechtělo kvést. Teprve teď rozkvetla.


Dobromysl - oregáno s čmeldou

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.