sobota 10. srpna 2013

Včerejší bouřka ....

Nějak jsem v těch vedrech neměla náladu na nic, ani na psaní článků. Dnes jsem se po včerejší bouřce, kterou nám poslala Miluška zmohla aspoň na pár řádků. Bouřka byla pořádná a blýskalo se v jednom kuse. Noc nestála za nic. Blesky křižovaly oblohu a z těch, co šly k zemi šla hrůza. Přestože už bylo dýchatelno, bouřka byla tak divoká, že každý úder blesku a následný hrom mě znovu a znovu vzbudil. Bouřek za tu noc prošlo několik. Sotva se jedna přehnala, přišla další.



Toto byla bouřka, která se teprve blížila. Až už byla u nás naplno, raději jsem zalezla a nevystrkovala nos.

Když jsem dávala video na Youtube, prošla jsem si starší videa Sáry a musím vám dvě z nich připomenout. To byl ještě divoký prcek.




Dnešek utekl jako voda. Přijela návštěva nejvzácnější, Daneček s rodiči.


Potěšili jsme se jejich přítomností a zase jsme sami. Já, manžel a pes. Kecám, máme tady vnuka Michala od našeho mladšího syna. Do konce prázdnin bude promrskávat matematiku. Dohánět mezery, takže i sním je docela veselo.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.