pátek 18. dubna 2014

Dečka č.122 - filetová

Včera jsem dokončila dlouho háčkovanou dečku. Je to můj druhý větší kousek a první dečka háčkovaná touto technikou. Proto mně dala tolik zabrat. Háčkovaná je z Moniky a vyšla v rozměru 74 x 55cm. Háčkovala jsem nově zakoupeným háčkem č.4. V časopisu je doporučena příze COATS AIDA 30 a měla by se háčkovat háčkem č.0,75 - 1 a velikost vypnuté dečky by měla být 37 x 49cm. Měla jsem problém s vypínáním, protože plotna polystyrenu se nedělá širší než 50 cm. Nakonec se mně to podařilo vypnout docela obstojně.

A teď tedy náhled na hotovou dečku.



PS. Abych vysvětlila zakoupení nového háčku. Měla jsem cestu do Boskovic a mám tam oblíbenou galanterii. Zašla jsem, protože jinak si to ani neumím představit, vyjet si na výlet a nenavštívit můj hobby obchod. Mrkající
Probrala jsem s paní prodavačkou velikosti háčků a ničeho chytrého jsme se nedobraly. Ukázala mně několik velikostí a i když tři z nich vypadaly velikostně stejně, každý měl jiné velikostní označení. S plastovou rukojetí měl č.4 a celokovový se zlacenou špičkou je označen velikostí 1,25mm.Na ten celokovový si musím udělat koncovku z fima. Odvykla jsem si a ten kovový konec mě píchá do ruky.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Veselé Velikonoce

 Všem mým příznivcům přeji veselé Velikonoce a krásné jaro prožité na zahrádkách, v přírodě a hlavně v poklidu.