čtvrtek 10. dubna 2014

Paní drozdová už sedí...

Dnes nedělám nic jiného, než že píšu články. Venku je stejně zima a tak je mně u krbových kamen a PC dobře. Jak jsem šla od slepic vzpomněla jsem si, že máme ve větvích jedle drozdí hnízdo.Pár dní to vypado tak, že hnízdo definitivně opustili. Chodí k nám na zahradu kočka a tak jsem si myslela, že drozdí rodinku vyplašila. Ale dnes už na něm paní drozdice sedí. Má hnízdo tak dobře skryté, že se jen těžko fotí. Musela jsem jednou rukou odhrnout větev, abych druhou rukou fotila. Není to legrace, udržet v jedné ruce foťák v klidu a ještě zmáčknout spoušť. Ale nakonec se mně drozdí hnízdění povedlo zadokumentovat. Nejdřív trocha kvítí a pak hnízdo.










A dnes už dost, jdu zase chvíli dělat něco užitečného. Mrkající

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.