čtvrtek 10. dubna 2014

Konečně...

Konečně jsem se dostala k tomu, abych vyfotila dárky, které jsem dostala od děvčat na srazu Ženského klubu. O tom, že jsou to dárky od samých šikulek není pochyb a budou mně až do podzimu připomínat to milé setkání.




Ještě dva dárečky se zatoulaly. Byly v jiné krabici.



Už jste někdy viděli takovou sklerózu? Ještě jeden dáreček jsem dostala a ten jsem měla připravený k zavěšení a proto jsem ho taky nevyfotila s ostatními.


A tohle je taky dárek, který jsem měla pověšený na krku a tak jsem na něj taky zapomněla.


Ještě jednou děkuji všem děvčatům, která se setkání zúčastnila a vzájemně se podělila o své zkušenosti s ručními pracemi. Už teď slibuji, že se budu snažit připravit příští setkání alespoň na stejné, ne-li lepší úrovni.
A nakonec pohled na rozkvetlé Repechy.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Změna v tvorbě

 Protože mám čerstvě zoperované oči, tak háčkování zatím není to, co by se dělalo nejlépe. A proto, že neumím jen tak lelkovat, využila jsem...