středa 9. dubna 2014

Rozeta

Včera jsem dostala poštou další časopis Sabrina Dekorativní háčkování. I když dodělávám zvířátko,které jsem začala háčkovat v sobotu na srazu a do chvíle, než jsem udělala hlavičku, nikdo, ani já, netušil, co z toho bude, musela jsem přesedlat a vyzkoušet rozetu, která mně v časopise padla do oka. Chci se s vámi podělit o výsledek. Tato rozeta dává možnost popustit uzdu fantazii, jak v barevnosti, tak tvarem dečky.





Zatím je rozeta osamocená, dečku možná taky někdy stvořím, ale než se k tomu dostanu já, můžete zkoušet vy. Popis pošlu na vyžádání.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.