neděle 20. dubna 2014

Máme další podnájemníky

Na balkoně si po roční pauze opět dělá hnízdo rehek. Destička, kterou jsme tam připevnili měla sloužit jiřičkám, ale ty sem ještě nikdy nezavítaly. Zato rehek už tady hnízdil třikrát. Jednou se jim podařilo mláďata vychovat, ale podruhé jim je nejspíš sežrala kuna. Tak vysoko by se asi nikdo jiný nedostal. Momentálně je hnízdo ve výstavbě. Tak doufám, že Sára, která má pod jejich hnízdem svoji rozhlednu, je nebude rušit a mladé opět vyvedou.











Dnes jsem byla omrknout hnízdo drozdí rodinky. Zdálo se mi, že nevidím lítat starého drozda k hnízdu. Opatrně jsem odhrnula větev jedličky, ale nic jsem v hnízdě neviděla. Buď jsou mladí vylíhnutí a spali, rodiče byli za potravou a nebo je hnízdo prázdné. Hnízdo je hodně hluboké, takže z mého postu jsem na dno neviděla. Zítra se budu hnízdu víc věnovat, abych zjistila, jestli je tam živo, nebo už se o mladé postarala sousedovic kočka.

A ještě k Velikonocům. Pekla jsem beránka jako každý rok a vždycky se podařil. Letos poprvé nešel vyklopit z formy, přesto, že používám stále stejný recept a tutéž formu. Při dolování z formy se ulomil kousek tělíčka, což by se dalo zamaskovat, ale ulouskl se i čumáček. Takže jsem ho hned dala v plen manželovi. Ten ho spořádal nadvakrát ke snídani. Zato mazance se povedly. Jeden už vzal za své, druhý padne nejspíš zítra.

Protože u nás chodí chalupáři na koledu už v neděli, jistě nemusím vysvětlovat proč asi, tak jsem byla připravená už od dnešního rána. Zbytek koledníků přijde zítra, jak se sluší a patří.


Výzdobu jsem udělala z dárků od děvčat z Ženského klubu.



Místo beránka jsem udělala šneky z listového těsta s tvarohem.


Přeji vám na zítřek ohleduplné koledníky, aby vás zadek moc nebolel.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.