pondělí 7. dubna 2014

Setkání členek "Ženského klubu"

O víkendu, který právě minul jsem přivítala na penzionu Lada v Repechách děvčata, která se sdružila při internetovém "Ženském klubu" . Bylo to už druhé setkání žen, které propadly různým ručním pracem. Setkání se vydařilo i když moc zájemců o výstavu nebylo. Pro nás však bylo podstatné, že jsem se setkaly a prožily v příjemné společnosti téměř celé dva dny. Tentokrát jsme se naučily i něco nového. Já jsem si vyzkoušela 3D origami a podařilo se mně vytvořit velikonoční vajíčko. Na podzim se sejdeme znovu.



A s čím jsem šla na setkání já ? No přece s háčkováním.





Víc se dočtete na Ženském klubu

A jak je to u nás s jarem? Příroda se začíná pomalu probouzet. Domů jsem si koupila růžový hyacint, abych překlenula dobu, než něco rozkvete na zahrádce.


A teď už to i v zahradě vypadá, že je jaro.














A nakonec dárek od Janky. Karafiátek půjde do zahrádky . Už tam mám růžový a tento se k němu bude báječně hodit.



Na setkání jsem upekla koláče a proto, že zbyl tvaroh, dnes jsem z něho udělala šneky z listového těsta.


To byla sladká tečka za dnešním dnem.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.