čtvrtek 10. dubna 2014

Nepovedený výlet

Díky komunikačnímu šumu jsme si dnes udělali výlet, který vyšel naprázdno. Jeho účelem bylo zakoupení deseti kachniček a dvou housat. Chladné a deštivé počasí nám bylo věrným průvodcem po celou cestu. Měli jsme objednaná třítýdenní káčata i housata, ale když jsme dojeli na místo, zjistili jsme, že káčata jsou týden stará, ale housata jsou teprve jednodenní a takovou žoužel jsem nechtěla. Neměla bych je kde mít. Protože potřebují teplo, musela bych si je vzít do kuchyně. Ten smrad by můj muž nerozdýchal a nakonec ani já ne.Takže jsme se vrátili domů bez zvířectva. Za čtrnáct dnů už to bude přijatelné a taky se snad oteplí. Výlet si tedy zopakujeme. Abych nepřijela úplně s prázdnou, pořídila jsem cestou pár fotek. Pravidelní návštěvníci mých stránek už ví, kam jezdíme pro drůbež. Někdo z vás to možná pozná podle siluety hradu, která je tentokrát v mlze a dešti těžko rozeznatelná. A možná poznáte i památník, který jsem vyfotila jen z auta. Vůbec se mi nechtělo v tom počasí z auta ven.










Toto je v našich končinách známé poutní místo.


A to už jsme doma.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.