úterý 10. června 2014

Dnes se u nás lítalo

Dnes, časně ráno se za vrčení motoru lítalo. Tak,tak, že jsem stačila popadnout foťák a zachytit pilota. Stává se, že občas si někdo zaletí nad naši, jinak tak poklidnou obec. Krajina je kolem krásná, tak proč ne.


Před chvílí jsem zalila záhon před domem, kde mám růže, gazánie, zínie a taky lilie, které jsem dostala od některých z vás. Dnes rozkvetla první z nich. Má krásnou barvu. Jsem zvědavá, jaké budou ty ostatní. Měla by tam být jedna bílá od Marka. Ostatní barvy budou překvapením. Fotit jsem mohla až teď, protože záhon je na plném slunci a fotky by asi nebyly pěkné.








Nevím, kolik toho ještě tento týden napíšu, ale od příštího pondělka se odmlčím. Můj počítač jde do servisu. Nemocný není, ale je čímdál pomalejší a tak dostane novou, poněkud větší paměť. Asi další týden už budu opět na příjmu a doufám, že PC bude rychlejší a já klidnější.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.