neděle 29. června 2014

Kavárna slaví

Před časem jsem vám představovala dečky, které jsem háčkovala pro kavárnu, která je zařízená v duchu třicátých let minulého století. Byla jsem překvapená, že už od té doby uplynul rok. Kyby mně vnuk neposlal plakát, který k tomu výročí vytvořil, ani by mě nenapadlo, že mají rok provozu za sebou. Plakát slouží současně jako pozvánka na grilovačku a příjemné posezení u kávičky nebo vychutnání si lahodného drinku. Pro hosty toto výročí znamená příjemně prožitý den v kavárně, nebo na zahrádce, pro majitele příležitost k zhodnocení ročního provozu a k zamyšlení nad tím, co ještě vylepšit, aby hosté byli spokojení a rádi se vraceli.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.