pondělí 23. června 2014

Jsem tady

Jsem tady a všechny vás zdravím. PC je v rámci možností v pohodě. Rozhodně je to lepší, než to bylo. Ještě potřebuji něco doladit. Program na úpravu fotek atd. Zatím upravuji v malování, ale je to řehole. Proto některé fotky, které jsem udělala ještě neuvidíte.
Za ten týden absťáku jsem stačila vyrobit nějaká zvířátka a jednu dečku, kterou jsem měla rozdělanou. Už jsem ji jednou dělala, ale tentokrát je v barvě bílé. Je to dečka č. 108. Průměr 50 cm, uháčkovaná z Moniky, stejně jako všechna zvířátka. Dečku dostala sousedka, která se v sobotu vdávala. Očividně měla radost.


Slůňaty mě inspirovala Graža.









Medvídci už jsou mým tradičním zvířátkem.




Včera jsem rozdělala žirafku, ale ještě nemá nohy. Takže snad zítra.
Jsem ráda, že jsem opět mezi vámi.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.