středa 30. března 2016

Boží milosti jsou usmažené

Tak a teď se konečně dostávám k tomu, abych napsala recept, který jsem použila na boží milosti. Udělala jsem malou úpravu receptu od maminky a něco jsem si vypůjčila z receptu od Růženky.
V receptu od maminky nebyl prášek do pečiva, tak ten jsem tam přidala a použila jsem místo vína rum.

Ingredience:

12 dkg změklého másla
50 dkg hl. mouky
8 dkg cukru
3 žloutky
1/2 prášku do pečiva
2 lžíce rumu
citronová kůra
mléka tak akorát, aby vzniklo vláčné těsto.
Těsto jsem zpracovala na vále , rozdělila na několik dílů a vyválela na plát, který jsem rádýlkem rozkrájela na čtverečky. Smažila jsem na oleji. Jeden poznatek mám. Když jsem čtverečky uprostřed neprokrajovala, krásně se nafoukly. A tady je výsledek.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.