čtvrtek 22. března 2007

Můj den D

19.3.2007 byl můj den D. Ptáte se proč? Už jedenáct dní jsem měla své dny. Kdyby jste prošli kolem domu mých pánečků, tak by jste to poznali sami. Před dveřmi domu vysedávalo všech pět místních nápadníků, rozličných a nepopsatelných ras.Někteří i přespávali. Panička však rozhodla, že když štěňata, tak čistokrevná a pozvala papírového bíglího kluka. Námluvy proběhly dobře a teď budeme všichni napjatě čekat, kolik štěňat se narodí. Druhé krytí se nekonalo, protože to nedovolilo počasí. Naše chaloupka zapadla sněhem a proto, že silničáři měli plné ruce práce, na naši vesničku přišla řada až pozdě večer.




No neva, stejně jsem toho měla plné zuby. Jó, to kdyby se býval za plot dostal můj kamarád Žeryk, kterého znám od malička, nebo malý Kely, to by byla jiná. Panička je ale ráda, že mě před tou pohromou, jak ona tomu říká, uhlídala.Když všechno dobře dopadne, tak kolem 21.května budou štěňátka na světě a do nových domovů odejdou za dva měsíce.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.