úterý 6. listopadu 2007

1.narozeniny

A to znamená, že uplynul rok od založení tohoto blogu. Je na čase trochu bilancovat. Půvdně jsem chtěla na webu zveřejňovat fotografie svých ručních prací, prací mých vnoučat a vše, co se týká mého psa Yorgy. Poněkud se to zvrhlo a stala se z toho směsice všeho možného.Což myslím, není na škodu. Rozhodně jsem ale nečekala, že tady budu trávit tolik času, kolik ho zatím trávím. A ani ve snu mě nenapadlo, že mi moje stránky přinesou takovou spoustu virtuálních přátel a kamarádek. Nebudu psát které to jsou abych na některou nezapomněla ale musím napsat, že jsem ráda, že je mám. K tomuto okamžiku byly moje stránky navštíveny 48089 krát.
A z toho mám nemenší radost. Doufám, že se tady budeme i nadále scházet a že na mých stránkách vždy najdete něco z toho, co jste hledali.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.