středa 7. listopadu 2007

Orchideje

Musím se nejdřív přiznat, že s pěstováním orchidejí nemám žádnou zkušenost. První dvě jsem dostala od svých švagrových loni k narozeninám, tu třetí od manžela letos. Když ty první dvě odkvetly a pořád se nic nedělo, myslela jsem si, že to je jejich konec.Měla jsem štěstí a při hledání pomoci, jak s nimi naložit jsem narazila na stránky paní Marušky z ibiškového mámení. Tam jsem se dočetla co orchideje potřebují a Maruška ještě přidala něco navrch. Udělala jsem vše, jak poradila a pak už jsem jen čekala co se bude dít. Že bude mít přesazení takový výsledek jsem opravdu nečekala. Chci se teď pochlubit jak to dopadlo a především tady předevšemi Marušce poděkovat.




Tohle je ta přesazená orchidej. Má už rozvinuté tři květy a další tři poupata jsou ještě zavřená. Druhá z přesazených orchidejí má teprve připravený stvol , na kterém se květy začnou tvořit. Vypadá velmi nadějně.



Tohle je orchidej, která teprve na můj zásah čeká. Hned jak odkvete, tak se do ní pustím.
Musím říct, že obě přesazené orchideje se celkově ozdravily. Měly nějaké skvrny na listech a po přesazení mají listy krásně zelené a čisté. Mám z nich opravdu radost. Myslela jsem si, že to nikdy nezvládnu ale jak zní mé motto? Nikdy neříkej nikdy... No vidíte i takový břídil jako já vypěstuje v bytě pěkné orchideje. Podotýkám, díky Marušce. http://www.ibiskovemameni.wbs.cz/

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.