pondělí 26. ledna 2009

Co se děje v zahradě

Předevčírem bylo krásně, svítilo sluníčko a tak jsem vzala foťák a šla ulovit nějaké fotky. Neměla jsem čas je stáhnout do PC a tak jsou tady teprve teď.
Yorga vyšla pěkně. Ovšem fotky krmítka jsou nekvalitní. Aby ptáčci zůstali v krmítku, musela jsem fotit z dálky a přiblížit si je foťákem. Proto ta mizerná kvalita. Ale věřím, že Eva* mi to odpustí, protože jsou foceni kvůli ní, aby viděla na vlastní oči, jak je u nás živo. Ten den dokonce zpívali a já bláhová jsem si myslela, že už cítí jaro. Oni zatím měli jen zadost z toho sluníčka. Stejně jako já. Jenže já jsem nezpívala. Jednak zpívat neumím, jedině v houfu se přidávám, tam se to ztratí, jednak bych nechtěla být na dědině za blázna.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.