sobota 3. ledna 2009

Krásně slunečno, ale mrazivo

Vánoce jsem promarodila. Kašlala jsem a kašlala, smrkala a smrkala. Kašlu ještě dnes, ale sluníčko už od rána svítilo a lákalo ven. Tak jsem za poledne vyrazila na krátkou procházku s Yorgou. Bála jsem se, že se na tom studeném povětří zase neřízeně rozkašlu, ale nebylo to tak zlé. Vzala jsem si foťák, Yorze dlouhou šňůru, aby se proběhla a vyrazily jsme. Udělala jsem jen tři snímky, ale poznáte z nich jaké krásné i když mrazivé počasí u nás bylo.

Slunko je ještě hodně nízko, takže na spodním konci vesnice byl před jedenáctou hodinou ještě stín.
Poslední fotka je z mé skalky. Asi týden přes Štědým dnem jsem si všimla, že jsou vylezlé tulipány asi na tři centimetry. Je to asi tím, že jsem je sázela pozdě. Dostala jsem je od sousedů a protože je měli ve sklepě od jara, byly narašené už když jsem je v říjnu sázela. Moc jsem si od nich neslibovala, ale darovanému koni.... Myslím, že z nich nic nebude, protože dnes už jsou vylezlé mnohem víc a ty mrazy s nimi udělají své. No necháme se překvapit.
Možná jste překvapeni, že ač je leden, mám už jarní záhlaví. Nemohla jsem si pomoct. Když jsem byla ráno navštívit blog Evy*, měla tam už sněženky. Tak jsem zatoužila po jaru, že jsem si je dala aspoň do záhlaví, abych je snad přivolala dřív. Zima je pěkná, ale jaro je určitě hezčí. Alespoň já to tak vnímám.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.