čtvrtek 22. ledna 2009

Trikáče

Navštívila jsem jeden z mých oblíbených blogů a tam jsem našla článek Ondřeje Nefa o jedné části dětské garderoby z padesátých let. Píše o punčocháčích hnědé a bílé barvy, které tehdy nosily bez rozdílu holčičky i kluci. Já jsem si při té příležitosti vzpomněla na ještě jedno oblečení z té doby a tím jsou trikáče. Vy, kteří si je pamatujete budete se mnou jistě souhlasit, že proti trikáčům byly punčocháče elegantním doplňkem. Trikáče se nosily jako podvlékací prádlo, nebo se v tom dalo i spát. A jak takové trikáče vypadaly jsem se pokusila nakreslit.
Vidíte zadní část s otvorem na zadečku. Je to takový overal. Bylo to praktické, ale dnes už by v tom asi nikdo chodit nechtěl.Ondřej Nef označil punčocháče za nejpotupnější součást oblečení, ale já bych za potupu označila spíš ty trikáče.
V anketě se můžete vyjádřit jestli jste je nosili, nebo jen víte o čem je řeč.
O pončocháčích se dočtete víc ZDE

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Hrnkové knedlíky

 K dnešnímu obědu jsem dělala pajšl a k němu houskový knedlík. Dělávala jsem tyto knedlíky už jako mladá, samostatně hospodařící hospodyňka....