úterý 27. ledna 2009

Krabičky plechové a jiné

Pro krabičky jsem měla vždycky slabost. Nějaké se dochovaly ještě z časů dávno minulých.Tak třeba krabička, kterou jsem měla ráda už jako dítě. Asi proto, že byla pomalovaná veselými obrázky. Jenže si už nepamatuju, k čemu ji maminka měla a co v ní bylo původně. Já v ní mám žabky a kroužky na zavěšení záclon




Tahle krabička je dřevěná, dokonce uzamykatelná, takže zřejmě kazeta a pochází z Luhačovic. Je to vypáleno zevnitř na víku. Obě tyto krabičky mají určitě více než 100 let.
Dnes do ní ukládáme karty.






A tyto tři krabičky od čaje jsou už z dnešní doby.


Zato tahle krabička bude stará nejmíň 50 let.







O této krabičce můžu říct jen to, že je dřevěná, potažená režným plátnem a že toho má hodně za sebou. Bude hodně stará, možná víc než 100let. Mám v ní šití a i když už nevypadá nijak skvěle, je mi líto se s ní rozloučit.




Toto je opět krabička starší než 50 let. Obsahovala černé pastilky proti chrapotu a nachlazení. Krabička s obsahem stála 2.50Kčs.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.