čtvrtek 22. ledna 2009

Sněhové podmínky

Dnes v noci napadlo trochu sněhu a tak to zase vypadá jako v zimě.Yorga už zase chodí ze zahrady čistá. Poslední dny byla vždy jako čuně.
Dnes poprvé jsem měla štěstí a i když na dálku, podařilo se mi vyfotit sousedovic kočku,kterou Yorga nemůže vystát. Zajímavé je, že když ji potkáme na dědině, tak jí kočka až tak moc nevadí, ale běda jí, když vleze k nám na zahradu. Jediná klika, kterou kočka má je, že vyběhne na plot a odtud se Yorze vysmívá. Tam na ní Yorga nemůže.
Sakriš, já zase začínám kašlat. No jestli na mně zase leze nějaká viróza, tak se picnu. Já už chci jaróóó.....

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.