pátek 23. ledna 2009

Klapky na uši

Vidím, že trikáče vás pobavily. Tak mám další bombónek. Klapky na uši. Bohužel taky vyhozené, kdybych je uschovala, mohla jsem vám je dnes vyfotit. Zkusím nakreslit.
Bylo to ploché, kovové péro, které drželo klapky na hlavě a ty klapky byly potažené sametovou látkou. Nosili to pánové a na hlavu si dávali třeba kšiltovku, nebo klobouk. Můj tatínek to nosíval pod kloboukem. U nás doma byl ještě takový pletený kříž. Po obvodu hlavy byl pruh , něco, jako dnešní čelenky přes uši mírně rozšířený a přes hlavu byl upletený kříž. To jen aby to na hlavě lépe drželo. Tuto obranu proti mrazu používali hlavně lyžaři. To byla móda což? Pamatujete ještě někdo tuhle parádu, nebo jsem už jen já takový Metuzalém?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.