středa 2. července 2014

Tak nevím...

Rostlinu, kterou jsem dnes vyfotila jsem obdivovala v jené předzahrádce v Brně. Chodívala jsem okolo, když jsem se vracela ze zahrádky. Vždycky jsem si myslela, že je to Yucca, ale netušila jsem, jaké překvapení mě čeká při vyhledávání této rostliny na internetu. Nestačila jsem se divit, kolik druhů kultivarů nese toto jméno. Podle květu, který jsem tak obdivovala by ta moje měla být Yucca filamentosa původem z Nového Zélandu. Zatím nemá rozvité květenství, ale už se brzy dočkám. Potom ji znovu vyfotím. Dnes vám chci hlavně ukázat svůj rozkvetlý balkon a okna.














Ta poslední je i s fotografem.

Toto je kombinace barev okoukaná u Vlasty.



Rozkvétá opět jedna růže a další lilie. Tentokrát jsou na vyšším stonku.




Letos jsem si koupila cibule, nebo hlízy, nevím co je správně, kaly. Abych s nimi náhodou nenaložila stejně jako s těmi, co jsem dostala minulý rok od Janky , zasadila jsem je do květináče a na zimu půjdou do sklepa. Nepoučená, jsem ty Jančiny dala na záhon a na jaře jsem marně čekala až vylezou. Nevylezly. Snad prý jsou dva druhy, jedny co můžou být venku i přes zimu a ty druhé se musí před mrazem dát do sklepa. Na sáčku, ve kterém ty nové byly jsem se ale nic chytrého nedočetla. Máte některá zkušenost jestli to tak skutečně je?





No a poslední fotkou, tentokrát balkonových rajčat se s vámi loučím. To jen aby jste viděly v jaké sibérii to žiju. Rajčata jsou malá a stále zelená.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Změna v tvorbě

 Protože mám čerstvě zoperované oči, tak háčkování zatím není to, co by se dělalo nejlépe. A proto, že neumím jen tak lelkovat, využila jsem...