neděle 9. srpna 2020

Kompletace blogu

 Už druhý den sedím u počítače a pokouším se skompletovat nový blog s obrázky ze starého blogu. Je to hrozná práce a konec původního blogu se nezadržitelně blíží. Způsob, jaký jsem  zvolila se mně zdá být dobrý, ale vydržet u toho je nelidské. Mažu i některé články, které ´mně nepřipadají tak důležité a myslím, že se k nim jen málokdo vrací. Co stihnu, to stihnu a pak budu postupovat pomalu, vždy, když bude čas a nálada. Obrázky mám zálohované, tak to snad nějak zmáknu.Nemá se člověk ohlížet za tím, co bylo, ale dívat se dopředu. A tak už se předem omlouvám za to, jaké torzo zůstane z mého původního blogu. Všichni víme, kdo nám ty peripetie připravil a na koho se můžeme vztekat. V dnešní době, kdy všude vládne byznys se není čemu divit. Byli jsme hosty a ještě k tomu zdarma, bylo tedy jednoduché se nás zbavit. No budiš, karma je taky zdarma a ten, kdo tolik lidí zklamal a rozhodl o ukončení domény, může čekat, že se mu to vrátí. My si držme palce, ať se nám na nové doméně daří. Přeji hezkou neděli všem, kteří se lomozí s novým blogem jako já, ale i těm, co se nelomozí. Loučím se, ale jen pro dnešek a jdu plnit papriky a dělat rajskou.


21 komentářů:

  1. Jituško jak ti rozumím! Taky v tom plavu, mohli dát na převod víc času a hlavně zvolit jiné období . V zimě by se u toho sedělo určitě líp . Sice jsme tam byli zadarmo , ale těch reklam! Určitě něco vynášely... Zdravím a držme si palce 🤗

    OdpovědětVymazat
  2. Mně se přetáhl celý blog i s fotkami podle návodu na blog.cz. Udělal mi to syn, a zdá se, že tam je všechno, jenomže já fotek moc nemám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem si to přetáhla sama podle návodu na blog,cz a taky se to stáhlo i s fotkama, jenže říkají, že jak blog,cz vypne, fotky se z nového blogu ztratí.

      Vymazat
  3. Jitko, plavu si taky nápodobně, vnuk se zatím neohlásil, ale s něčím jsem si konečně poradila. Tvou adresu jsem udávala asi snad šestkrát, má chyba, blbě jsem ji napsala. Zdravím a fotky i staré články vem ďas, sice mě vnuk slíbil vše přetáhnout, ale je plně vytížený jak prací v nahrávacím studiu, tak vystoupením s kapelou. Jedné je frotmen, druhé člen.

    OdpovědětVymazat
  4. Jo a rajskou, tož to mňam, dáváš trochu mleté papriky? Já ano, recept byl v jednom časopise - výsledky soutěže pořádané žáky - nej školní kuchařka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Papriku nedávám, ale svařím si v trošr vody cibuli, hřebíček a cslou skořici. To pak dávás k rajskému protlaku, který si zavařuji v době úrody rajčat. Nakonec ji zasmažím a přidám trochu smetany.

      Vymazat
  5. Jituš, já také po pozdních večerech kopíruji fotky s datem určitého článku a ukládám do PC. Jde mně hlavně o moji tvorbu. Té je mně moc líto.Věnuji tomu spousty času, tak by mě naštvali, kdyby to tam zůstalo. Ale to se asi nestane. Dělám tak pět let zpátky, protože více asi nestihnu.

    OdpovědětVymazat
  6. Asi se taky zaměřím na háčkování a to ostatní se uvidí

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vždyť to jsou tisícovky fotek. To se nedá všechno zkopírovat. To bys nedělala nic jiného, než seděla u PC. A to já nyní v létě nemůžu a ani mě to nebaví.Budu se snažit uchovat moje tvoření a ostatní zkrátka zmizí a nebo časem najdu fotky a přidám. Ale ty nejsou tak důležité.

      Vymazat
    2. Mě to hlavně nebaví, takže co jsem zkopírovala to mám, od Martina z Veruce mám stažené obrázky taky, takže možná v zimě bych po chvilkách vkládala. Teď si chci užít krásné léto.

      Vymazat
  7. Jitko tak v tomhle tě obdivuji, já bych na to neměla čas ani energii. Pořád se mi nechce věřit, že fotky zmizí, jestli ano, tak asi budu přemýšlet jestli cestičky opravdu definitivně neukončím. Zatím vyčkám jak to dopadne.

    OdpovědětVymazat
  8. Taky to tak vidím. Taky se mně nechce zdát, že by to mělo zmizet, ale když zmizí, tak zmizí.Texty zůstanou a většinu toho háčkovaného mám uloženo. Sice chaoticky, ale nějak bych se s tím poprala.

    OdpovědětVymazat
  9. Jituš, přeji hezký den i když to spíš k tomu zní ironicky. Dnes je článek na Seznamu k blogům, ze kterého vyjímám:
    "Více než 100 milionů, které v roce 2010 komerční televize zaplatila za jakési blogy, a ještě je ani nedokázala udržet při životě, nevylétlo zbůhdarma komínem. Část těchto peněz dnes pomáhá realizovat projekt, který nás může posunout do budoucnosti.
    Michal Illich obrazně řečeno vyměnil blogy za plány na létající auto. Blogeři budou blogovat jinde, žádný strach. A my máme šanci, že se povede projekt, který do našich ideálů a snů „pasuje“ mnohem víc. Berme to jako drobný důkaz toho, že svět míří plus minus dobrým směrem."
    Je to vytrženo ze souvislosti, ale byla by chyba se domnívat, že Illich miloval blogery tak, že jim umožnil blogovat. Jde o prachy a kdo má záruku, že tady to za čas nedopadne podobně? Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Četla jsem to. Za ukončení blogu.cz nemůže Illich, je to jeho dítě, které prodal Nově, ale co z toho budeme mít my stříci, kterým jednoduchostí blogu umožnil zapojit se do světa internetu tímto způsobem, že vyvíjí, nebo se podílí na vývoji kolmo starujícívh letadýlek. My už v nich létat nebudeme, ale stav ve kterém blog byl nám docela vyhovoval. Nepotřebujeme kdoví jakou vyspělou technologii. mladí, kteří očekávají od blogování víc už jim stejně utekli a nám starším to mohli nechat běžet jako charitativní projekt. Co by to Nově udělalo. Ale už je to jedno,zvykáme¨si na jiný způsob, jen je možná otázkou času, jak dlouho nám to na nových doménách vydrží.

      Vymazat
    2. Já se v tom tak nevyznám, ale blogování je už možná za zenitem, hlavně pro mladé lidi, je s tím moc práce a tak vyhledávají jiné sítě. Všude se cpe angličtina, když nejsi "in", nikoho to nezajímá. Tady se nejde spoléhat na to, že těm majitelům jde o "člověka" . To, že tu mnozí nechali kus života a spoustu času, navázali tady vztahy a přátelství je vůbec nezajímá. Není to jediný případ. Není to tak dávno, co se zrušili Spolužáci a ti, kteří stále věřili, že to není možné zrušit tak, že se ztratí veškeré kontakty těch tříd (mimochodem jsme také měli výborně rozjetou třídu), se hodně mýlili. Nejhorší je, že to nenechají ani v pasívní poloze, že by se tam už nemohlo přidávat. Takže podobně zhatili lidem a bez náhrady možnost kontaktů. Takový je ale současný trend a "o nás bez nás". Hanka

      Vymazat
    3. Máš pravdu, našinec nikoho nezajímá a kdž náhodou ano, tak je to jen na oko.Jistě, ti mladí, kteří prahnou po lepších technologiích už dávno z blog.cz odešli. Zůstali senioři a děti školou povinné. Pro ně a pro nás to bylo jednoduché a přitom vyhovující. Mrzí mě, že jsme se tu pravdu jaká skutečně je, nedozvěděli dřív. Možná by nám mohl pomoct autor blogu.Aspoň radou jak to udělat, aby se zadařilo přenést blog jako celek.

      Vymazat
  10. Všechno je to smutné,já jsem to vzdala.

    OdpovědětVymazat
  11. Evi, není to škoda? Pokud se ti podařilo blog přestěhovat tak na něm pokračuj i bez těch starých obrázků. Přece nám nevezmou, pro mnohé z nás jediný kontakt s kamarády a se světem.

    OdpovědětVymazat
  12. Já jsem se přestěhovala někde úplně jinde, mám tam komplet vše přestěhované, celý starý blog, za což jsem ráda. Zatím si taky zvykám pomalu, ale ono to taky půjde, ne?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přála bych Ti, aby to tak zůstalo i po vypnutí blog.cz.S obrázky se nám to přeneslo asi všem, ale 16. bude velké překvapení.Já pořád doufám, že nám obrázky nezmizí, ale myslím si, že jsem naivní.

      Vymazat
  13. Přeji vám všem hodně úspěchů v novém blogu.Prosím pokračujte dál nevzdávejte to. Moc Vám Všem za to děkuji. Maruška

    OdpovědětVymazat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.