středa 12. srpna 2020

Oznámení

 Dnes mám pro mnohé z vás, které jste navštěvovaly blog Natty žabičky,která už není mezi námi,  že její syn přestěhoval její blog na novou adresu. Sdělila mně to paní Iva, která k Natty taky chodila a já Vám tady předkládám dopis, který jsem od paní Ivy dnes dostala. 


Milá Jitko,my dvě se asi neznáme, ale přesto bych vás o něco ráda požádala. Nejsem blogerka, spíš občasná návštěvnice několika blogů.Ráda jsem navštěvovala i blog Nattynky-žabičky.Poté, co nás loni v lednu tak nečekaně opustila, jsem na její opuštěný blog občas nakoukla, opsala nějaký zajímavý recept a tak trošku zavzpomínala na tuto mně milou osůbku.Bohužel blog.cz kočí a tak kočí i mé oblíbené blogerky.Rozhodla jsem se rozloučit i s Naděnkou a na její blog k poslednímu článku jsem napsala poslední příspěvek. Dnes se mi na e-mail ozval její syn Toník děkoval za vzpomínku na jeho maminku. Uvedl také adresu stránky, kam celý maminčin blog přestěhoval.Požádal mě, jestli můžu tuto adresu předat Nattynčiným kamarádkám.Tak jsem zcela namátkou vybrala vás.Posílám celé znění E-mailu, myslím, že si ho vy i ostatní rádi přečtete................

Milá Ivo,

moc Ti děkuji, že jsi zavspomínala na naší mamku, všem nám moc chybí, hlavně mě, nejsem schopen se ještě s tím vyrovnat, moc mi chybí ...., prostě byla to moje mamka a mě syna to strašně bolí a asi nikdy nepřebolí .... blog jsem na její památku přeprogramoval a převedl na nttrecept.blogspot.com

 Budu rád, když z něj budeš čerpat inspiraci i nadále, mamka tam nahoře, bude moc ráda a poprosil bych Tě, pokud patříš do její komunity a znáš jejich kamarádky, které rády navštěvovaly její blog o o sdělení nového blogu.

Komentování jsem zakázal... zatím , ale tuto email adresu jsem zachoval, takže jí můžeš v případě potřeby využít .......

 Ještě jednou Ti děkuji za vzpomínku na naší mamku

s pozdravem a přáním všeho nej ...syn Tonik (ANSv).................

.Milá Jitko,předem děkuji,jestli tu novou adresu předáš těm,které měly naši Naděnku rádi......všechny zdravím  Ivana Žežulková :-)


Věřím, že blog Natty nám má co říct i po jejím odchodu z tohoto života a tak Vám udělá radost jeho nová adresa.

12 komentářů:

  1. Tak to je skvělé, že blog zůstane zachován jako vzpomínka. Je škoda že spousta kvalitních blogů z blog.cz i tak nenávratně zmizí :(

    OdpovědětVymazat
  2. Na blog Natty jsem také chodila. Dlouho jsem o ní nevěděla a teď taková zpráva. Je mi to moc líto a díky, že jsi dala zprávu.

    OdpovědětVymazat
  3. Moc děkuji. :-) I já ráda chodila a ráda se tam zase podívám. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. 1.2. napsala poslední článek a ráno 2.2. se neprobudila.

    OdpovědětVymazat
  5. Jituš díky za zprávu.I když zemřela už před rokem v únoru,i tak bude chybět...

    OdpovědětVymazat
  6. Tolik soutěží připravila. Měla ráda pohyb, rybaření, chodila na houby, do lesa na dlouhé procházky....Pletla a kuchtila pro své děti a vnoučky.....Byl to pro mě šok. Jsem ráda, že její dílko bude zachováno.

    OdpovědětVymazat
  7. Moc ráda jsem k ní chodila,myslím, že tam nahoře je ráda, že syn její blog převedl na novou adresu, a můžeme je občas navštívit.

    OdpovědětVymazat
  8. Je to pár dní,co jsem si říkala,jakpak budeme mít Natty blog k dispozici? Paní a dnes i adresa,moc děkujeme.

    OdpovědětVymazat
  9. To je od jejího syna moc milý počin. Je z něj cítit láska...

    OdpovědětVymazat
  10. MILÁ JITUŠ STÁLE SLEDUJI TVŮJ BLOG. DĚKUJI

    OdpovědětVymazat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Loupáčky

500 g  hladké mouky 230 ml  mléka (pokojová teplota nebo vlažné) 100 g  změklého másla 75 g  cukru 1  vejce (pokojová teplota) 30 g  čerstvé...