středa 5. srpna 2020

Něco pro oko i duši

Protože nevím co se stane s obrázky, až blog.cz zhasne definitivně, budu se snažit zachovat obrázky alespoň ze zahrady. Proto ty nejhezčí zveřejním v několika nových článcích.
























10 komentářů:

  1. Jituš, ta nejistota s obrázky mě také děsí. Tolik krásného ručního tvoření a kytiček má odejít do nenávratna. Jedna kytička hezčí než druhá. Alespoň nám dělají radost a zpříjemňují život.

    OdpovědětVymazat
  2. Děsně mě štve, že starý blog končí. Takhle jsem přišla o spoustu kontaktů se svými žáky, když zrušili "spolužáky". Abych jen nebrblala moc chválím Tvoje zelené prstíky.

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné kytičky i fotografie.
    Také nevím, co se stane s fotkami až blog skončí.

    OdpovědětVymazat
  4. Tak jsem dostala od Martina Rybenského odpověď. Obrázky zmizí, pokud si je ručně nepřehraji. Tohle platí pro přenos od něj ಠ︵ಠ

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je ovšem hrozný.Dělat to ručně od roku 2006. Uvidím co stihnu ještě do definitivního konce blogu.cz připravit. Ke každému obrázku si do PC píšu název článku a pak až to zmizí začnu přiřazovat. Co zvládnu to zvládnu, ale do konce života se s tím nehodlám zabývat.

      Vymazat
  5. A dobře děláš, Jituško. Bylo by škoda přijít o takovou krásu.

    OdpovědětVymazat
  6. Mně se pořád nechce věřít, že když máte převedený blog, že o ty fotky přijdete. Není to logické, ale chápu vaše obavy. Tolik krásných fotek, co máš... A to by se ztratily i fotky z Ženského klubu? Raději nedomyslet... Tyhle fotky květin jsou parádní, koukám jestli je to růžová kala? To jsem ani neviděla, vždy jen bílou nebo žlutou. Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mně to přijde nelogický , ale nejspíš to tak bude. Martin Rybenský, který spoustě blogerů pomohl se stěhováním potvrdil, že je to tak. Když se blog.cz vypne, obrázky zmizí. No tak já se nechám překvapit. Obrázky mám zálohované a když z blogu zmizí budu doplňovat, ale jen ty které za něco stojí. Některé články staršího data, které nepovažuji za důležité zruším a uvidím jak dlouho mě to bude bavit. Rozhodně na tom nechci strávit zbytek života. Na to už je můj čas příliš drahý.Ano je to růžová kala.Mám i žlutou.

      Vymazat
  7. Jitko,nádherné fotky květin, ale co naděláš. Nic,staré končí a nové začíná. Určitě se ti podaří něco stáhnout a nové nafotit.

    OdpovědětVymazat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.