neděle 16. srpna 2020

Konec starého a začátek nového

 Dnes, předpokládám, že úderem půlnoci skončí definitivě to, co jsem budovala od roku 2006 a začne to,co se pokusím tvořit dnem zítřejším. Jsem napnutá jak to dopadne s obrázky ze starého blogu, protože je spousta dohadů a optimistických i tragických scénářů. Já už jsem rezignovala a čekám jen na to, jak to  nakonec dopadne. Každopádně od zítřka to tady, na novém působišti začne  nanovo a navážno. Zatím to bylo nejisté pokoušení se o stvoření blogu s aspoň trochu slušnou vizáží. Netvrdím, že jeho podoba je definitivní. Jak budu postupně objevovat možnosti této domény, může se stát, že nakonec bude blog vypadat úplně jinak. Jen jeho náplň se nezmění. Ani nemůže, protože moje zájmy jsou stále stejné, jen se malinko rozšiřují. Ruční práce a recepty zde budou nadále dominovat. Budu ráda, když si na můj blog opět najdete cestičku stejně, jako já si ji hledám k vašim novým blogům. Tak od zítřka většině z nás  začíná nový virtuální život na blogspot a já si přeji aby se nám tady dařilo.


4 komentáře:

  1. Jituš, zítra to bude jedno velké překvapení. Třeba nás mile překvapí, a nebo také mocně naštvou. Ale co, začínáme znovu a nenecháme si nikým zkazit náladu a chuť pokračovat v blogování dále.

    OdpovědětVymazat
  2. Jitu, zatím fotky nezmizely, uvidíme co bude dál. Nějak jsem to neřešila, budeme se těšit na to nové, co přijde.

    OdpovědětVymazat
  3. Jasně, člověk se má dívat stále dopředu a za starým se neohlížet.

    OdpovědětVymazat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.