středa 9. září 2020

Trocha háčkování.

 Na chvíli jsem zase vzala do ruky háček a stvořila jsem jednu malou chobotničku, tak akorát do malé ručičky miminka. Mimina prý mají ráda ta chapadýlka. Tak uvidíme. 







 












12 komentářů:

  1. Krásná, taky bych ji chtěla uháčkovat vnoučátkům, ale zatím žádná v dohledu...

    OdpovědětVymazat
  2. Také jsem chobotničku háčkovala, ale už je to dost dlouho. Teď si uvědomuji, že jsem ten háček neměla v ruce opravdu dlouho ...

    OdpovědětVymazat
  3. Jitu, moc se ti povedla. Nedávno jsem přemýšlela co uháčkovat pro synka jedné sběratelky panenek. Nakonec jsem zvolila spinkáčka.

    OdpovědětVymazat
  4. Tak ta se povedla. Miminko určitě potěší :)

    OdpovědětVymazat
  5. Dcera jich háčkovala hodně.V nemocnicích je uvítají s radostí.
    Přeji krásný den ☺

    OdpovědětVymazat
  6. Jak si krásně trůní na klávesnici a pěkně se usmívá.

    OdpovědětVymazat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Loupáčky

500 g  hladké mouky 230 ml  mléka (pokojová teplota nebo vlažné) 100 g  změklého másla 75 g  cukru 1  vejce (pokojová teplota) 30 g  čerstvé...