čtvrtek 3. září 2020

Inspirace od Fukčárinky

 K dnešnímu obědu jsem zvolila inspirativní recept od Fukčárinky. Ona použila velké žampiony, já jsem měla malé. Původní plán byl smažené, ale toto jsem zvolila pro sebe. Manželovi jsem je usmažila. Jedinou změnou v mém případě bylo to, že nemám grilovací pánev ani malý gril, tak jsem žampiony, cibuli, papriky a rajčata orestovala na pánvi. Abych vás nemystifikovala, tak jsem krom soli použila koření bruschetta. V tom je taky rozdíl oproti receptu Fukčárinky. A tady je výsledek. Moc jsem si pochutnala. 


Až na ty topinky, docela dietní oběd. 

12 komentářů:

  1. Také jsem dnes nahlédla k Fukčárince. Mám moc ráda takové směsi a s dobrým pečivem, to je mňamka!

    OdpovědětVymazat
  2. Jituško, mňamka vypadá báječně. Hned jdu nakouknout k Fukčárince.
    Měj se krásně.

    OdpovědětVymazat
  3. Jitu, vypadá to moc dobře. Žampiony jsme už dlouho neměli, tak bychom mohli Tvůj recept vyzkoušet.
    Měj se hezky.

    OdpovědětVymazat
  4. Jituš, koření bruschetta neznám, určitě dobrota. Dnes jsem měla přílohu těstoviny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. https://www.gresik.cz/koreni/dobre-koreni-smesi/47-bruschetta/

      Vymazat
  5. Už jsem u Fukčárinky obdivovala a taky určitě udělám . Vypadá to tak italsky že si určitě dá i manžel!

    OdpovědětVymazat
  6. MŇAM,už je mi sbíhají sliny.Stála jsem jsem v marketu u těch velkých,které použila Fukčárinka.Ale nakonec jsem to vzdala.Právě teď nemá čas vařit dva obědy☻
    Přeji krásnou neděli☺

    OdpovědětVymazat
  7. zdravím milá Jitko děkuji za písmenka a hlavně za odkaz na přestěhovaný blog protože jak si vzpomínám jsme tak nějak začaly blogovat stejně i když jsem časem zběhla na tvoje stránky jsem chodila ráda tak přeju hodně inspirace nápadů a tu káru potlačíme dál i když ja už jenom tak sporadicky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano milá babčo, díky Tobě jsem si troufla v roce 2006 založit svůj blog.Byla jsi mojí inspirací a dodala jsi mi odvahu to zkusit. Bez Tebe by můj blog nebyl. Taky jsem zpočátku často navštěvovala Tvoje stránky a bavil mě Tvůj styl a hantýrka. Dodnes se k Tobě chodím zasmát, ale už ne tak často. Nějak nestíhám. Měj se hezky, buď zdravá a podrž si svůj humor.

      Vymazat
  8. Dobrůtka, vypadá to lákavě! 😊

    OdpovědětVymazat
  9. Jo, to bych taky mohla, kouknu na to a zkusím to. Ale bez topinky. Šlo by to s bramborami, třeba opečenými?

    OdpovědětVymazat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Loupáčky

500 g  hladké mouky 230 ml  mléka (pokojová teplota nebo vlažné) 100 g  změklého másla 75 g  cukru 1  vejce (pokojová teplota) 30 g  čerstvé...