pondělí 28. září 2020

Vepřová panenka se švestkovou omáčkou a bramborovými placičkami

Už včera jsem avizovala, že dnes bude k obědu vepřová panenka s omáčkou ze švestek. Ještě nikdy jsem ji nevařila, ale když jsme byli na obědě v restauraci při příležitosti padesátin našeho mladšího syna, objednala si toto jídlo jeho přítelkyně. My ostatní jsme to měli s pepřovou omáčkou. Když je těch švestek tolik, tak jsem to musela vyzkoušet. Zvolila jsem tento recept . Nechce se mi ho opisovat, tak kdo má zájem najde si ho. Na netu jich je mnoho a moc se od sebe neliší. 

Na talíři to vypadalo takto a jak to chutnalo? Bezvadně. Určitě u nás recept zdomácní. Maso ještě zbylo, omáčka taky a zítra k tomu udělám nejspíš bramborovou kaši nebo pečené brambory.





11 komentářů:

  1. Jituš, to vypadá lákavě, jako tvoje níže uvedené recepty. Určitě nějakýz nich vyzkouším.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to bych si dala hned. Toto jídlo neznám, ale láká mě hodně moc ☺

    OdpovědětVymazat
  3. Jituš, švestkovou omáčku v kombinaci s masem znám a je to moc dobré. Jednou byla jako příloha bramborový knedlík, chutná také s uzeným masem a vůbec i na sladko přelít knedlíky. Tu s tím uzeným jsem podlila trochou uzeného vývaru, podobně jako ty tu křenovku. Každopádně se olizuji a slintám.

    OdpovědětVymazat
  4. No tohle je náramná dobrota a br. knedlík k tomu a kousek uzeného, mňam. Věřím, že jste si moc pochutnali. Věrka.

    OdpovědětVymazat
  5. Švestkovou omáčku jsem ještě nejedla, ale věřím, že to je dobrota.

    OdpovědětVymazat
  6. Já už jsem ji jedla a moc mi chutnala.
    Přeji krásný nový týden ☺

    OdpovědětVymazat
  7. Panenku jsem dělala včera , se zeleninovou směsí. Konečně jsem s radostí zapnula troubu!:-)) (V noci bylo 8 stupňů ) Ze švestek mi chutná všechno a k tomu jsou bramborové placičky? 😋

    OdpovědětVymazat
  8. Jituš, je to velmi lákavé! Švestkovou omáčku jsem taky nikdy nedělala. :-)

    OdpovědětVymazat
  9. To vypadá naprosto luxusně. Recept jsem si uložila, abych mohla někdy taky vyzkoušet.

    OdpovědětVymazat
  10. To vypadá dobře, jen bych si dala jinou přílohu...

    OdpovědětVymazat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Loupáčky

500 g  hladké mouky 230 ml  mléka (pokojová teplota nebo vlažné) 100 g  změklého másla 75 g  cukru 1  vejce (pokojová teplota) 30 g  čerstvé...