úterý 29. září 2020

Končím se zavařováním

Dneškem končím s letošním zavařováním. Posledních 9 skleniček lahodných švestkových povidel už jen odnést do sklepa. 



Už zbývá pomalu ze zahrady uklidit muškáty a všechny cibule, které by venku zmrzly  a snad opět vezmu do ruky háček a něco spáchám. Mám pár představ do čeho se pustím. Nejspíš udělám nějaké vánoční ozdoby a pár drobných dárečků, protože na nějaký velký projekt zatím nemám. No a pak se uvidí, co na to moje pravačka řekne. 






Tak něčím takovým se hodlám po večerech zabývat. Abych se nevracela jen ke starším věcem, budu hledat inspiraci na netu. Do Vánoc času dost. 



17 komentářů:

  1. I já jsem včera zakončila zavařovací sezónu povidly, sklep je plný tak ještě zazimovat želvy a zima může přijít :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Budeme rády, že je sklep plný, příští rok ovoce zase nemusí být a tak se jen zasmějeme.

      Vymazat
  2. Taky jsem skončila, Jitko. Udělala jsem 4 sklenice pečeného čaje z padaných jablek a rybízu. Sklízím ještě cukety, špenát a kadeřávek, jenže jsem nastydla a nemůžu se toho už celý týden zbavit, tak to jde pomalu. :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ať jsi brzo zdravá. Taky mám venku ještě cukety. Nejspíš k večeři udělám bramboráky. Jsou už přerostlé.

      Vymazat
  3. Jitu, jsi pilná jako včelka. V zimě si budete užívat zavařených dobrot.

    OdpovědětVymazat
  4. Srdíčka se mi moc líbí.Letos jsem nezavařoval vůbec nic.
    Přeji krásný den...

    OdpovědětVymazat
  5. Hodně inspirace najdeš na Pinterestu, tam občas chodím načuhovat. Srdíčka jsou nádherná ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chodím na Pinterest posílají mně upozornění na novinky.

      Vymazat
    2. Taky jsem dostávala novinky na Pinterestu,najednou mi přestaly chodit ☻

      Vymazat
  6. Jituš já ti nevěřím,že končís se zavařováním,to by musely dojít sklenice.. Ale jo,musíš taky odpočívat...pa a hezký zbytek týdne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dnes se jdu očkovat proti chřipce a hned jak se vrátím budu dělat bramborové knedlíky se švestkama a po obědě ještě udělám jedn hrnec = 9 sklenic švestek.A pak už fakt končím.Přísahám.

      Vymazat
    2. Jitu né,aby jsi porušila přísahu!!neboj já tady taky pořád něco vymýšlím,jen jsem zvědavá na tu zeleninu-pickles...

      Vymazat
  7. Tedy Jituš, ty stále něco děláš, ty nedovedeš odpočívat. Ale to je dobře, alespoň nemáš čas na špatné myšlenky a žiješ. Vidíš, ty už myslíš na Vánoce a já jsem zatím jen u šití roušek a háčkování levandulových pytlíčků a polštářků.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No mám rozdělanou ještě jednu práci, ale s tou se pochlubím až jestli to dobře dopadne.Pak budou ty ozdoby a pár srdíček a uvidím co dál.

      Vymazat
  8. Jsi hrozně šikovná a jsi včelka pilná. Já jsem včera taky zase zavařovala a už nemám žádný sklenice, tak povinně končím. Švestek jsme včera s rodinou otrhali hodně a hodně se jich i rozdalo a ještě na stromě jsou, no někdo přijde trhat v sobotu, tak snad se dotrhají, začali v těch deštích praskat, tak se musí honem sklidit, nebo budou tak akorát do popelnice. Věrka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Popraskané do bečky a pak do palírny. Slivovička bude v zimě dobrá.

      Vymazat
  9. Jituško, u nás by byla slivovice na věčné časy, ani mladý si ji nedá, pokud ho neberou zuby. U nás švestky fungují, taky jako výměnný obchod, my švestky, známí zase třeba jako letos jablka, takže tak nějak. U nás letos jablka nejsou. Věrka.

    OdpovědětVymazat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Veselé Velikonoce

 Všem mým příznivcům přeji veselé Velikonoce a krásné jaro prožité na zahrádkách, v přírodě a hlavně v poklidu.