úterý 2. října 2007

Zrození nového dne

Bez ohledu na to, jak se chovají naši politici, zrodil se nový den. A bude to tak vždy. To je naše jediná jistota.



Když jsem dnes vstávala a musím se přiznat, že to bylo nezvykle brzo, naskytl se mi tento pohled z okna. Chtíc zjistit jak dnes bude, podívala jsem se z okna na východní straně a uviděla jsem pomalu se rozplývající mrak zbarvený vycházejícím sluncem do ruda. Chtěla jsem zkusit jestli to vyfocené bude taky tak krásné. No není to ono ale zachytila jsem i poslední hvězdu na obloze, kterou na dalším snímku už vidět není.




Další snímek je pořízen s rozdílem pár vteřin a všechno je jiné.




A za další chviličku je tu nový den.




Dobré ráno všem....

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.