sobota 29. listopadu 2008

Vánoční trhy

Nejsou trhy jako trhy. Něco jiného je, když se vánoční trhy pořádají ve velkém městě a něco jiného je to na malé vesnici. U nás by to bylo o ničem a nečekala jsem, že by to mohlo takhle vypadat vsousední obci, která je jen o málo větší než ta naše. Překvapení bylo na světě. Jednak jsem byla překvapena dobrou organizací a sortimentem zboží, které se tam prodávalo a hlavně návštěvností. Přišli jsme hned po otevření kolem sedmnácté hodiny a už bylo kolem stánků živo. Prodávalo se všechno možné, ozdoby ze slámy, proutěné košíky a ošatky, svíčky a adventní věnce. Na jiném stánku se prodávaly ubrusy, prostírání, dřevěné hračky. Také knihy a kalendáře, porcelánové zvonky a hrnečky a také čepice a šály. Každý si mohl vybrat a nikdo neodešel s prázdnou. I já jsem nakoupila. Co jsem ocenila ze všeho nejvíc, že veškeré zboží, které se nabízelo bylo od českých výrobců. Při odchodu jsem si před kulturákem, kde se celá akce odehrávala dala svařák a poklábosila se sousedkama. Musím říct, že to bylo dost vydařené odpoledne. Než jsem se vrátila domů, nakynulo těsto na koláče které jsem si zadělala než jsme odjeli a těmi jsem dnešní den zdárně uzavřela. Ještě jsem stačila udělat a stáhnout fotky a napsat vám pár řádků. Teď jdu spát. Dobrou noc všem, kteří sem v tuto pozdní hodinu ještě zabrousí. Těm, co přijdou až ráno, přeji hezký nový den v prvním adventním víkendu.






Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Veselé Velikonoce

 Všem mým příznivcům přeji veselé Velikonoce a krásné jaro prožité na zahrádkách, v přírodě a hlavně v poklidu.