středa 19. listopadu 2008

Zapečená zelenina



Manžel si vymyslel k obědu francouzské brambory. Já jsem chtěla něco lehčího, a tak abych nemusela vařit nadvakrát, dala jsem vše do jedné zapékací mísy. Do manželovy půky vše, co patří do francouzských brambor a do své půlky toto:

Ingredience:

2 uvařené a oloupané brambory
1/4 balení francouzské zeleniny od Femily Frost
můžete nahradit jakoukoli jinou zeleninou, která vám chutná
1/2 kelímku Mozzarella třešničky
1 celé vejce
5 dkg Nivy
trochu smetany
sůl

Postup:

Do máslem lehce vymazané zapékací mísy jsem na dno dala na kolečka nakrájené brambory, které jsem mírně osolila. Na vrstvu brambor jsem nakladla zmrazenou zeleninu a na ni jsem dala na poloviny rozkrájené třešničky Mozzarelly.Opět jsem vrstvu lehce posolila. Poslední vrstvou bylo pár koleček brambor. Mísu jsem dala do rozehřáté trouby a připravila jsem si rozšlehané vejce s trochou smetany a nastrouhala jsem si kousek Nivy. Na prohřátou zeleninu jsem nalila vejce a nasypala nastrouhanou Nivu. Znovu jsem to dala do trouby a nechala dál zapékat, dokud se neudělala z Nivy krustička. Musím říct, že to byla dobrůtka.

Tento recept jsem uveřejnila hlavně pro Margitku, která volá po méně kalorických jídlech. I když nevím, jestli je to až tak dietní oběd. Aby to bylo super dietní, mísa by měla být vymazaná olejem, místo smetany mléko a sýry by tam asi neměly být vůbec. Jenže si nejsem jistá, jestli by to tak dobře chutnalo.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.