neděle 11. dubna 2010

Můj Kofoláček nebo panenka woodoo

Před časem jsem na jednom blogu viděla podobně umotané panenky.Původně to byla reklama na Kofolu, ale tak se to mezi dětmi ujalo, že je můžete najít na spoustě blogů. Večer u televize jsem jednoho Kofoláčka umotala. Mám spousty zbytků vln a tak je využiju. Je to jen kousek novin omotaných vlnou na hlavičku, vázací drát, dva knoflíky odstřižené od staré košile a korálky. Možná se panenky budou hodit na příští jarmark Rolničky. Zatím sedí na monitoru počítače. Jestli večer ještě nějakou panenku umotám, přidám ji sem.
Punčochatá Pipi

Mám další dva skřítky a vidím, že proporce té první panenky nejsou dobré. Prošla jsem si internet a zjistila jsem, že je moje panenka moc velká.Ty další dvě jsou tak, jak mají být. A protože , jak by řekl klasik " chčije a chčije " tak já motám a motám.
.
srdíčková
.
Tak mě to chytlo, že jsem udělala další dva. Ti čtyři panáčci měří 10 cm. To motání je jako droga. Začalo mě to strašně bavit, ale pro dnešek už toho nechám.

Julinka a Julo
.

A ještě skřítek Dýňáček a Rajčinka.
Dýňáček
Rajčinka

Skřítci Kofoláčci
Skřítkování
Punčochatá Pipi  a Julo putovali do Boskovic a už mají svého majitele. Tedy majitelku, ale zatím nevím, jak se ji budou líbit. Musím si počkat, až přijde ze školky.

Než skončila Ordinace, přišli na svět další dva kofoláčci. Filip a Madla.
Filip a Madla
A tady je jeden fotbalista.

fotbalista

Tady je pár adres, kde jsou kofoláčci k vidění.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Veselé Velikonoce

 Všem mým příznivcům přeji veselé Velikonoce a krásné jaro prožité na zahrádkách, v přírodě a hlavně v poklidu.